CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 4, 2009

Smart Orange - The Art of Teamworking & Networking for Executives

lamenyer xmsk opis...ini kerane, aku ade training Smart Orange kat Grand Season Hotel @ 28-30 April 2009... mule2 dpt invitation email rase cam boring je...tgk tajuk pun da menguap...pas2 tgk lak name list kat ctu...sorg pun xknal...hu3,lg la boring nak g camni...ditambah ngan member2 lain dpt training yg same, tibe2 wa lak tercampak sorg2 kat cni...ini mana adil...terpk gak nak mintak tukar date ngan member, tp bile pk2 blk, arghh malas arr...redah je la...malas nak postpone...nak abiskan cepat je...

pada hari kejadian, aku pun g la GSH tu ngan xde perasaannyer...yg tau nak abiskan je training 3 ari tu cepat2...TAPI...bile da masuk je kat blk training tu, rase cam best lak...dpt member2 baru xkire peringkat umur...he3...yg plg best Feeza n Adila arr...trainers die pun best2...klako nak mati!!!...gelak2 smp kuar2 air mate**...team member G1 COOL pun best giler...sume sporting...leh dikatekan, kamila da best group time training tu...ha3...perasan ;-P tp betul ape?!! Slalu je kitorg menang cabaran n selesaikan tugasan ngan bijaksana, cergas n cerdas!!! ha3...dan aku pun tlh m'jd seorg yg lebih confident n xcuak2 lg klu kene wat present dpn org...ha3...sblm ni klu kene present, aku lame da cabut lari...tp kali ni, aku cam xkesah pun kene ckp kat depan n feel very comfortable n semangat giler!!!...bagus gak training ni...ha3...dan saat yg plg xleh dilupakan ialah MAKANAN kat ctu sedap2...especially time lunch tuuu...buffet kat cafe hotel...aku rase, hampir kesemua makanan aku mkn...ha3...bahagia tul...rase cam rezeki melimpah ruah...bersyukur...

what can i say about these 3 days are i've a great time with my new frenz n gain lot of knowledge & new experience to be applied in my working life...GO TM!!!

** 3 sbb air mate kuar:
1) menangis
2) ketawa
3) ngantok

hua3 ;-P

No comments:

Post a Comment