CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, November 15, 2010

kegilaan yg melanda diri

last weeekend dimulakan dengan peristiwa sedih..huhu..xsangke tul bende tu akan jadi..well, kite manusia biase, xtau apa akan jadi masa akan datang kan..mule2 xleh trima, tp lame2 kene trima gak..sesuatu yg berlaku tu mesti ade hikmah nye..aku percaya pd ketentuan ALLAH..semoga ape yg berlaku memberi pengajaran pd kami..AMIN..

misi weekend yg diperkatakan tempoh ari gagal nampaknye..akibat dilanda kemurungan diri..xde semangat langsung nak melakukan ape2..namun tanggungjawab sebagai isteri n ibu aku tetap jalankan seperti biasa..cuma suasana agak muram sedikit..huhu..

tp keadaan semakin berubah apabila perbincangan dilakukan dari hati ke hati..itulah kenikmatan rumahtangga..memendam perasaan xkan memberi ape2 manfaat pd kita..persefahaman adalah kunci terbaik rumahtangga..semoga mahligai yg dibina berkekalan hingga ke syurga..AMIN..abg, i love u so much..thanks for being with me all the times..you are my hubby, my bestfriend, my strength & my soul..i'm so lucky to be your wife and i'll be the best for you..INSYA ALLAH..

yeah..i'm back as crazy as i'm..hehe..kejap je sedih..hua3..pastu da ok daaa...ari sabtu tu, diana & awe dtg umah..bergegar jap umah aku ngan suara diorg..haha..thanks la korg sbb sudi singgah umah aku..best2..rindu korg gile2 especially time2 study dl...best giler time tu..rindu lak nak study lg..tp nak study je..xnak exam2..leh x? malas nak hafal2 lg..hikhik..

ahad lak kitorg jalan2 kat mines..tanpa ade ape2 tujuan yg sahih..hikhik..mule2 just nak jalan2 je..tp tibe2, aku terperangkap dlm satu kedai ni..tolong2..rase xnak kuar je dr kedai tu..kegilaan telah melanda diri..nak tau kedai ape? kedai pakaian kanak2..MINI PINK name die..sgt2 best..best sgt2..baju2 die cantik2..yg paling penting, yg membuatkan aku giler sebentar ialah harga diri..murrraaahhhhhhh...byk discountttttttttt...rate2 ade 50%..60%...huhu..aku jd gelabah lak nak pilih baju ape tuk arisa..kebetulan arisa tgh tido n dijage oleh baba nye, maka misi aku berjalan dengan agak lancar...hikhik..smp 3 kali la aku kuar masuk kedai tu..akhirnye aku berjaya belikan arisa 1 gown, 2 blaus, 1 jeans & 1 legging..termasuklah 2 kemeja tuk aqif & afif for their birthday present..rase cam xckp je..tp akibat jelingan manja dari suami tercinta cepat2 aku kuar dr kedai tu..hikhik..sorry sayang..lupe daratan lak td..skang aku da tau da kat ne nak shopping baju arisa lg pasni..hehe..sbb dak kedai tu kate jualan murah kat kedai tu slalu je ade..hehehe..pasni lehla pujuk2 En. Suami setiap bulan g kedai tu lg...hehe..inilah akibatnya dapat anak perempuan..sentiasa nak melawakan anak sedangkan anak xtau pape..mama je yg excited..heheh..anak mama mestila mama nak comel2 slalu kan..hikhik..akhir skali trima la wajah comel anak ku ini..

3 comments:

  1. hahah. kiteorg cakap pelan ok. takde bergegar de umah ko. :P

    eh nina, jalankan tanggungjawab dgn ikhlas, jgn nyanyi "chaparelaaaa.."

    :P

    ReplyDelete
  2. haha..awe..yg nyanyi tu bukan aku..tp hafiz kot..same cam hafiz ko ler..haha..

    ReplyDelete
  3. hahha. org nama hafiz je kot kene nyanyi.
    hahhaa

    ReplyDelete