CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, December 16, 2010

sejuk beku

berbekalkan kekurangan kesihatan serta disamping kesejukan aircond yg terlampau, membuatkan saye ingin segera berlari blk ke umah..ditekankan sekali lagi, BERLARI..supaya dpt saye kuarkan peluh sepanjang pelarian saye pulang ke rumah..sungguh rase tidak sihat akibat duduk lame sgt di dalam kawasan yg beraircond sejuk beku nih..giler la diorg ni..ape punye aircond setting la diorg pakai..giler sejuk..memandangkan saye adalah insan yg sejak azalinye tidak tahan sejuk, situasi ini sgtla disaster bg saye..huhu..comforter mahupun selimut adalah sgt sinonim dgn saye ketika waktu tido..saye xpeduli org lain pakai ke tak tp saye ttp kene ade bende ini utk melindungi badan saye dr kesejukan..sbb itula saye xheran pun klu bilik tidur saye xde aircond sbb saye xperlukan semua tuu..tp berbeza ngan anak kami yg sentiasa berpeluh especially ketika tidur..kdg2 saye pelik bile tgk die tdo ngan lenanye tanpe selimut padahal saye da menggigil kesejukan smbl mencari2 selimut tuk menyelamatkan keadaan..kdg2 saye cube selimutkan die tp kejap je, die tendang2 selimut tu g jauh2..ceh, boleh tahan tebal gak kulit dak kecik ni..saye kagum ngan ketahanan si kecil ni..xmcm maknye yg agak "manja" ngan kesejukan tu..hikhik..manja gituuuu..

opppss2..sebelum terlupe..perkembangan Arisa setakat semalam (sbb arini lum jmp die lg..hikhik):

konpem pandai bgn sendiri dan trus berjalan pada tarikh 15/12/2010..bermakna die telah berjaya berjalan atas usaha sendiri pada umur 1 thn 1 bulan..tahniah anakku..nnt mama bg hadiah ye..hikhik..


**hanye mau cepat blk n berehat..rehat?? dpt ke?? mmm..oh ye, saye tlh dipaksa rela tuk berhadapan dgn customer mgg depan..oh sgt xsuke..camno niiiii..makin akhir thn makin tensen dibuatnye..

2 comments:

  1. salam...awk keje pe nina? comp ape?

    fyi, sy da pindah ke blog baru..http://raudhatulmardhiah.blogspot.com/

    ReplyDelete