CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 5, 2011

simple but yummy

tadaaaaa..menu mkn mlm td..


walaupun hanye berbekalkan telur, sosej, baked beans, garlic bread n mushroom soup tp ia berjaya membuke selera kami 3 beranak..yummy..yummy..ari2 mkn nasi pun jemu gak kan..sesekali mkn camni pun careee gak..bak kate omputih tp skang melayu nak ckp, simple is more..tul ke?? even nmpk cam xberapa nak best je susunan die nak dibandingkan ngan mkn kat kedai menu yg same, tp rasenye same je kat luar tu..mahal je lebih..jd utk menjimatkan wang & tenaga yg ade, mkn di rumah saje la ye..mlm sebelumnye masak sambal udang & telur..careee gak..ala, sume yg saye msk konpemla saye kate careeee (maksudnye sedap)..xkan la nak suh org lain puji lak kan..mau rase?? sila dtg umah..hikhik..next menu plan nak msk kari ikan salmon..asik duk masak kari ikan bawal je..kali ni tuka salmon lak..nnt tangkap gamba bile da siap msk..arrghhh, xkan la tiap2 masakan nak amik gamba kot..agak2la wei..haha..suke hati la kan..blog aku..huahuahua..okla, ckpla cerita ttg mknn..kasik lapa je..bubui..

**ari2 la kene duk pk nak mkn ape..

7 comments:

  1. ikan masak 3 rasa. senang gile. hahahah

    ReplyDelete
  2. la, maksud aku, sile la masak ikan masak 3 rasa. adeh laaaa

    ReplyDelete
  3. hahaha..adehla..lehla xphm ape ko ckp..huahuahua..

    ReplyDelete
  4. aku ade post recipe kat blog aku. sile la masak malam ni ok

    ReplyDelete
  5. aku ni je la yang tak masak hari2, kecuali brekpes. Kalau masak, menu tu kira special la. Walaupun sardin. Sebab jarang masak... Hahahah!!!
    Adeh, sedih dengan diri sendiri.

    Dem!

    ReplyDelete
  6. sempat lak ko masak bekpes, hana? aku bekpes weekend je la..weekdays minum air masak je la sblm kuar umah..hehehe..

    ReplyDelete