CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 22, 2011

what?? berat bdn naik???

br blk dr check up kat hosp pantai bangsar.. check up ape?? korg mesti ingat check up tuk pregnancy kan.. bukan.. bukan.. ni check up tuk tiroid.. sebenarnye saya kene time pregnant arisa dl.. tup2 je dpt.. hormon xbetul.. tp pas bersalin, da xde da.. dan saya da benti mkn ubat selama 8 bulan.. tp doc kate die kene monitor smp sethn tuk pastikan saya betul2 ok.. Alhamdulillah, setakat td doc kate saya OK.. lg 6 bulan br check up blk.. tp tu bukan la main story nak habaq kat sini..

main story begins here.. kahkah..

nurse: timbang berat dl
naik atas penimbang ngan muke yakin.. tgk xx.x kg.. rase normal je..

doc: sihat?
me: siihhhaaatttttt..
doc: last u jumpe i bulan 2 kan..
me: yup
doc: skang sudah naik 2 kg ye..
me: haa..
cepat2 tgk record doc.. oppps, sudah naik la.. sengih je ;-)

doc: u jage mkn x? ke u mkn semua?
me: mkn semua
jawapan jujur..
doc: ade exercise
me: kdg2, weekend
doc: xpe2..
me: nape? saye xsihat ke?
doc: sihhhaaatttt
ceh, die balikkan ape aku ckp lak..

huhu.. dlm mase 6 bulan saya telah naik 2kg.. padanla rase berat je badan ni.. ngeh3.. tp care doc tu tanye cam saya naik 10kg lak kan.. musykil2.. ni yg rase nak diet.. boley ke??? ooo, xlame lg Ramadhan.. dpt la beribadah smbl menjaga badan.. tp scenario biase la kan.. puasa sebulan trn 1kg.. raya 2 ari naik 2kg.. hukhuk.. sadisnye..

No comments:

Post a Comment