CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, March 11, 2012

mari rajin memasak

rasenye da lame blog ni berentry tanpe sebarang gamba.. ni sume gara2 hp ku yg sudah rosak itula.. dan saya xde keghairahan langsung utk membaiki or menukar hp br.. makanye, arini saya ada gamba tuk anda sume.. itupun cilok hp kesayangan suami.. haha..

lame gak rasenye x tepek gamba makanan masakan sendiri kan.. sila jgn serkap jarangnye.. "ni mesti sbb Nina jarang masak kat umah".. "ala, nak bg alasan xsempat masak sbb ibu bekerjaya la tu".. oh, tidak2.. saya tidak sepemalas itu.. haha.. even bukan hari2 saya masak, tp saya ttp mengasapkan dapur kesayangan daku tu.. so masakan ari ni ialah.. jeng.. jeng.. jeng..

 ayam msk kicap requested by En. Suami, sambal udang my favorite forever & buah bg menggantikan sayur sbb my family ni kureng skit ngan sayur.. isk3.. sbb tu kami slalu mkn buah.. kire okla tu kan.. haha..


No comments:

Post a Comment