CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 9, 2012

kadang2 sbg manusia biasa kite x sedar yg percakapan kite boleh mengguris perasaan org lain.. mungkin saya juga pernah begitu.. mungkin niat saya lain tp org yg mendengarnya merasakan lain.. dan mungkin berkecil hati.. begitu juga ape yg berlaku sekarang.. saya pula yg merasa kecil hati ngan kata2 org lain.. mungkin mereka tiada niat apa2.. sekadar bercerita.. tp dalam hati saya, hanya ALLAH yg tahu perasaan ketika itu.. well, i become more sensitive lately.. maybe org lain xtahu ape yg saya sdg alami sekarang.. dan saya lebih selesa untuk merahsiakan dari sibuk menghebohkan pada org lain.. jadi saya xkan salahkan mereka2 ini kerana mereka tidak tahu apa2.. saya harap ALLAH tetapkan hati saya dgn penuh kesabaran dlm menghadapi dugaan yg mendatang.. Insya ALLAH..

No comments:

Post a Comment