CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, July 24, 2009

soalan lazim

aku slalu denga org ckp...
"eh nina, apsal bdn ko xnaik?"
"eh, ko muat lg pk bj kurung ni? jeans pun muat?"
aku jarang denga org ckp...tp ade la yg ckp...
"da berisi da ko skang..."
"xpenah tgk ko berisi cam ni.."

pelik gak...setahu aku bdn aku naik je...tuk bulan ni je da naik lg 1kg m'jadikan aku da naik 11 kg...n my baby only 610 gram...ha, yg lebihnye tu berat aku la wei...isk3...tp cume xnmpk je naik kat mane...hakikatnyer ttp naik...da nak 6 bulan ni mmg aku still lg muat baju kurung lame2 ni...jeans pun aku pk, tp jeans tuk ibu mengandung la kan...he3...tp agak jimat la sbb leh muat bj yg sedia ade n aku xbyk bl baju pregnant pun...jimat itu amalan mulia ;-) tp pasni xtau lak kan...sbb makin lame perut makin m'besar...klu baju muat sure kain xmuat...muahaha...baju raye yg da siap (excited tmph baju raye coz 1st raye sbg suami isteri la katekan) kene alter balik...ha3...pinggang kasi besa lg...psg cangkuk lebih la jwbnyer...he3...

3 comments: