CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, April 12, 2011

Bila dia nakkan saya..

bila dia nakkan saya, die xheran ngan org lain.. dia tetap nak saya..

bila die nakkan saya ketika saya sedang solat.. die sanggup duduk menangis tepi sejadah saya ngan harapan saya amik die.. makin kuat menangis sbb saya mmg xkan layan la kan.. tentu2 tgh solat.. dan akhirnye time saya tahiyyat akhir, die akan baring kat saya..

bila die nakkan saya ketika saya dlm blk air.. dia sanggup tercegat depan pintu bilik air, jerit2 nangis panggil mama.. memang xkan tenteramla nak duk lama2 dlm toilet..

bila die nakkan saya time dia nak tido, die xmau org lain tdokan dia hatta baba die sekalipun.. die boleh tahu sape yg tepuk die.. elok2 da pejam mate, klu die rase lain je tgn yg tepuk tu, die akan bukak mata & menjerit klu org itu bukan saya..

dia adalah sape lg kan.. anak saya yg seorg itulaaaaa.. saba.. saba..

2 comments: