CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, November 30, 2011

hati saya sape mau jaga??

hidup skang mau pentingkan diri sendiri.. xmau amik pusing ckp org.. bukan sume org suke kite senang, ye tak.. so ape org ckp or ape org wat kat kite, lantak p la kan.. yg penting kita bahagia n kite x kaco org n x busuk hati ngan org.. bak kata suami, klu kite duk pk ape yg org ada, ape yg org kata,  smp bile kita x senang hati.. so persetankan mereka sume.. haha.. giler jahat ayat aku ni.. tak.. tak.. saya kan wanita sejati.. perlu ckp bersopan santun, ye dak.. hihi.. tgk tu, ketawa pun da start sopan.. okla, moralnye.. perlu jaga hati sendiri dl daripada nak jaga hati org lain.. sbb klu hati sendiri x betul, abisla jadiknye nnt.. sekian.. hari bukan wordless wednesday.. kahkahkah..

2 comments:

  1. SAYA SETUJU!!! *cakap dengan penuh semangat* hehe...

    ReplyDelete
  2. bagus2.. kamu ni slalu sokong saya.. haha..

    ReplyDelete