CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, May 3, 2011

Happy Birthday, Sayang..

1 May 2011 hari jadi suami tercinta.. Selamat Hari Jadi yg ke 27 sayang.. saya mendoakan semoga suami sentiasa diberkati ALLAH, dimurahkan rezeki serta bahagia disamping insan2 yg tersayang.. saya bersyukur dikurniakan suami sesempurna dia.. saya berdoa semoga saya menjadi isteri yg sempurna bagi dia.. semoga saya & anak2 dapat membahagiakan suami sampai bila2..

sambutan secara sederhana tp ckp membahagiakan buat kami sekeluarga.. start with pre-celebration sbb macaron yg saye order tersampai awal lak.. hehe.. ingat nak sorok je dlm fridge, tp tkt terkantoi lak.. so saye bg je la kat suami awal skit.. slalu klu besday org duk bagi kek la.. cupcake la.. coklat la.. kali ni saye buat kelainan, bagi macaron lak.. hehe.. actually da lame da saye teringin nak mkn macaron ni, tp xmkn2 lagi.. smpla dpt idea nak bg kat husband time besday..

macarons yg saaaangggaaattt manis..

tuk permulaan ni order 10 keping je.. tp berjaya kekal cantik hanya 6 je.. lg 4 comot momot skit.. yela order online kan.. terima sajala akibatnye.. rase macaron ni tersangatla manis sehinggakan tak tertahan oleh tekak.. mkn sekeping kene bilas ngan 1 jag air.. bayangkan betapa manisnyeeeee...

then kami celebrate birthday husband kat pizza hut TTDI, mlm besday die tu.. kebetulan my parents, sister & nenek ade skali.. so celebrate ramai2 la.. baru meriahkan..





esok kami cuti.. saje nak dating ber2.. Arisa akan dihantar ke nursery esok.. bagi can kat mama & baba nak bersendirian.. haha.. esok baru nak p belikan hadiah hubby.. lambat skit tp ttp ade ye sayang.. ape2 pun saya cinta & sayang suami saya!!!!

No comments:

Post a Comment