CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 9, 2011

Selamat Hari Ibu..

Selamat Hari Ibu buat ibu saya, mak mertua saya, mak angkat - mak angkat saya (hah, byk kan?? ade 3 org mak angkat yg jage kami adik beradik time kecik), ibu2 di seluruh dunia & yg paling penting buat diri saya sendiri.. hehe.. masuk tahun kedua menjadi seorg ibu, memberikan saya pengalaman yg tidak ternilai harganya.. masih teringat kesakitan semasa bersalin.. time tu saye trus teringat macam mane sakitnye ibu bersalinkan kami 3 beradik.. saya yg br sorg ni pun, masih ngeri2 nak merasa kesakitan berikutnye.. walau macam mane pun, saya sgt mensyukuri nikmat yg tak terhingga dpt merasai naluri seorg ibu.. perasaan kasih sayang yg sentiasa mengalir dlm darah membuatkan setiap hari saya amat bermakna apabila menatap wajah2 kesayangan.. saya doakan kite semua dpt menjadi ibu yg terbaik buat anak2.. memberikan contoh yg terbaik bg mereka..

sempena mother's day ni, kami celebrate minum petang di Old Town Mahkota Cheras.. thanks to hubby yg bwk kami minum2, mkn2.. suke sgt.. simple but nice.. dan smlm adelah hari cuti dr masak.. bagi can mama rest.. haha.. lgpun sehari sebelum tu, ade sediakan soto madura tuk cousin yg dtg umah.. masak lebih, leh makan lg.. BIL bwk sate kajang pun masih ade lg.. Alhamdulillah rezeki dr ALLAH..


chenta hati saya

buah hati saya

Soto Madura saya

No comments:

Post a Comment