CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, May 20, 2011

latest update on me

lame da xupdate blog.. sedikit bz nak siapkan latest proposal tuk bos (tp xsiap2 lg smp skang).. sibuk ngan rumah (ala, dr start pindah smp skang umah ko xsiap2 lg.. aisyh).. menjadi isteri yg solehah & mama yg penyayang (puji diri sendiri ;-p )

hidup sgt girang akhir2 ni.. Alhamdulillah.. tp pg ni sedikit sakit.. tidak sihat.. bgn pagi muntah2.. tolong jgn ingat saya pregnant ye.. asal aku citer muntah je, ingat pregnant.. aisyh.. perut msk angin yg menyebabkan aku hangin satu badan.. rase tul2 xsihat.. da la petang ni ade bowling tournament.. Tawakkal je men nnt.. baling aje.. cam name group aku "CERBaling- CERBaling".. cute kan??!! haha..

Semalam adalah Sambutan Hari Guru & Hari Ibu di nursery anak saya.. sgt sedih dan menyalahkan diri sendiri kerana tidak dpt hadir sbb terpaksa join lunch date ngan vendor.. huhu.. rase nak tumbuk2 je meja mkn time lunch smlm.. tp xpe.. suami saya yg baik hati telah menggantikan saya ke majlis anak saya.. saya "paksa" suami saya pergi majlis tu sbb saya xnak anak saya xde ibu bapanye yg dtg.. saya xnak anak saya sedih sbb tgk ibu bapa org lain ade, tp die xde.. itu akan membuatkan saya menangis.. makanye suami saya telah pergi ke majlis tersebut setelah mendengar alasan saya ;-) tp sgt bersyukur sbb lunch date ngan vendor abis awal & saya bergegas ke majlis anak saya even majlis da abis da pun.. smp je sane, saye tgk suami sdg salinkan pampers anak, die kate Arisa br je pas berak.. hehe.. cian baba kene cuci ye.. pastu saya layan Arisa kejap, mkn2 pastu saya msk opis blk.. saya sgt puas hati dpt pergi majlis anak saya.. itu lebih bermakna dr mkn ngan vendor.. haha..

smlm gak dpt kad mother's day dr Arisa.. rase sgt cute je dpt kad dr anak sekecil itu..

oh, kad bunga2..

salah ni.. sepatutnye Selamat Hari Mama

thanks.. Mama syg Arisa jugak!!

saya tau 98% adelah hasil cikgu Arisa.. 2% adalah hasil dr Arisa.. tp yg 2% tula yg plg bermakna buat saya!!!!

3 comments:

  1. comel lah arisa nye kad. =D bertuah nina. =D

    ReplyDelete
  2. haha.. sebenarnye kad dr cikgu tu.. anak aku bab2 conteng2 umah terror la die.. tp xpe, seni tu kan di mana2.. haha..

    ReplyDelete
  3. haha. dah start conteng2 dinding dah? wah bagus arisa. nnt raye nk tengok mural arisa. hikhikhik

    ReplyDelete