CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 28, 2011

hai..hai..hai..

3 ari x update blog.. apehal??.. ni hal nye..

1) masalah kesihatan
mengalami batuk teruk, selsema teruk, migrain teruk yg mengakibatkan muntah teruk.. tgk bape kali saya sebut TERUK.. ini kerana condition saya mmg sgt TERUK ketika ini.. sob.. sob.. T_T dugaan..

2) tugasan weekend wife & mama
sgt sibuk ngan tugasan ujung minggu.. disamping melakukan keje2 umah seperti sedia kala, juga memberi perhatian pd anak & diri sendiri yg kurang sihat.. kesian pd suami yg kene menjage dua org yg sakit sekaligus.. cume anak saya lebih aktif dr saya even same2 sakit.. saya je lembik2 badan terkulai2 baring depan tv T_T

menyediakan makanan di ujung minggu adalah perkara yg mengexcitedkan.. ari sabtu dimulakan ngan bekpes cucur pisang manis gebu.. lunch ayam masak merah & bubur ayam carrot tuk Arisa.. dinner sambal udang, udang pancing dr Sabah (kahkah) & sup ayam.. ari ahad, diberikan rehat dr suami kerana dia mau saya tumpukan perhatian tuk anak saja.. hehe.. jadi die telah blanje mkn di luar tuk bekpes & lunch.. tuk dinner, anak saya sudah pandai demand nak mkn ape.. die bukak almari dapur & nmpk pasta.. die amik gtau saya nak mkn.. jadiknye menu mlm tu seafood pasta sup.. nmpk, si kecik sudah pandai memilih!!!

3) tugasan luar
smlm meeting d cyber.. klu da keje luar tu mmg jarang sempt hupdate blog.. blk umah, nak pandang laptop pun mcm da malas.. rase nak rest golek2 ngan anak n suami je.. sbb mereka adalah segalanya.. hehe..

2 comments:

  1. amboi, bijak arisa~~
    nnt balik mam su nk try la cara arisa tu..heeee

    ReplyDelete
  2. haaa.. try cara mane tu? demand mintk makanan ke? kahkah..

    ReplyDelete