CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 21, 2011

Selamat Hari Bapa

smlm Arisa pulang bawa kad tuk Baba.. kad Father's Day tuk Baba tersayang.. smp umah bagi kat Baba smbl peluk & cium.. soooo sweeeeettttt..

semangat tunjuk kad yg cikgu die tolong buatkan.. kahkah


dengan ucapan "Arisa syg Baba sgt2"

mungkin Arisa masih belum dpt memahami sepenuhnye.. tp bg pihak die, saya ingin ucapkan jutaan terima kasih buat suami tercinta kerana menjadi seorg Baba yg terbaik buat Arisa.. sifat penyayang & perhatian die pada Arisa sgt saya hargai.. terima kasih kerana bersama2 saya susah & senang sepanjang membesarkan Arisa.. terima kasih atas segala kesabaran mendidik anak kita.. dari matanya saja saya sudah dpt melihat betapa kasih & sayang die pada kami berdua.. Alhamdulillah kerana saya dianugerahkan ALLAH suami seperti dia.. khas buat suami ku, kami amat menyayangimu.. Semoga abg dpt membimbing kami sekeluarga & semoga kita kekal bahagia hingga ke Syurga.. Insya ALLAH..

buat Ayah tersayang, Selamat Hari Bapa.. saya sgt menyayangi Ayah saya yg telah menjaga saya dr kecil hinggala saya diserahkan tanggungjawab ke atas Suami saya.. saya berdoa semoga ALLAH memberkati Ayah & juga Ibu saya.. AMIN..

buat Ayah mertua saya juga.. terima kasih kerana menerima saya sbg menantu dan ahli keluarga.. saya juga sayang Ayah & Emak seperti Ayah & Ibu saya sendiri.. semoga kita sekeluarga bahagia bersama2..

2 comments: