CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, June 14, 2011

work from home

sudah 2 ari saya tidak ke opis.. work from home.. sbb?? kene jage anak sakit.. nasib baik saya ade bos yg sgt memahami.. membenarkan saya bekerja dr rumah.. waktu bekerja di rumah adalah ketika Arisa sdg tidur.. klu die tak tido, die same sibuk nak reply email2 keje saya.. mmg xleh focusla.. ape2 pun saya bersyukur sbb dpt menjaga anak & dpt membuat keje2 opis dan sekaligus keje2 umah.. 3 in 1 tu beb.. semua i dpt tau.. tp penat skitla.. tp puas hati.. dpt jalankan 3 tanggungjawab sekaligus.. dr umah gak leh access system TM.. so xde masalah.. cume perlu call org sane sini la kan sbb sorg2 je duk keje dr jauh.. tp xpe.. cam best gak keje dr umah nih.. hehe.. kepada opismate yg terbace entry ni, jgn jeles arrr.. kah..kah..kah ;-)

1 comment: