CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, June 20, 2011

seronoknye jadik budak2..

jogging = gagal T_T
rumah segar = berjaya LOL

perkara di atas adalah summary pendek tuk weekend lepas.. sudah lupakan segalanya.. tp weekend ini meriah ngan kunjungan cousin & anak2 buah saya.. best.. best.. best..

Arisa & Eryna..
sila abaikan keadaan umah yg bersepah bak nursery tu..


baby Fatiha yg cool & pandai bwk diri.. baby contoh ni..

2 org budak yg gembira bermain.. yg penting kite enjoy!!

seronok kan jadik budak2.. main, mkn, tido.. xde masalah.. xmcm kite2 yg dewasa ni, mcm2 benda nak pk.. klu lah leh blk ke mase lampau, time kecik2 dl, mesti xmau jadik besa2 lg da.. nak men je ngan kawan2.. mkn minum parents sediakan.. dpt g jalan2.. shopping pun parents yg bayar.. tp klu kecik xbesa2 xdela saya dpt kawin ngan suami saya mcm skang ni kan.. xdela saya dpt merasai kenikmatan hidup berumahtangga ni.. xdela saya dpt melahirkan anak saya yg chumel ni.. mmm, xjadikla.. ikut lumrah alam adalah yg terbaik.. semua org akan merasa fasa2 kehidupan yg telah ditetapkan.. kerana ALLAH lebih mengetahui segala2nya.. bersyukurla dgn apa yg kita ada dulu, kini dan selamanya..

No comments:

Post a Comment